lördag 3 januari 2015

Mitt handarbetsår 2014

För att komma ihåg vad jag handarbetat under året började jag i mars 2014 "bokföra" vad jag handarbetat. Detta ger samtidigt möjlighet att gå tillbaka och se vad som hänt under året. Detta får bli min årssammanfattning.

31 projekt på tio månader (med risk för att jag nog glömt några projekt):

7 par stickade vantar
en massa små, sydda fåglar
två broderade kuddar
ett virkat bälte
6 par sockor
en stickad tröja i bomull
två tovade grytunderlägg
en virkad tröja
en stickad kofta
två sydda grisar
två virkade pannlappar
åtta broderade god jul-hjärtan
ett halsskydd
tre par krokade vantar





Inför 2015 hoppas jag på fler koftor, några sjalar och att jag ska bli färdig med mitt evighetsprojekt till filt.







1 kommentar:

  1. Oj vilken fin dokumentation; bra inför kommande år att ta fram då minnet sviker! ;))

    SvaraRadera